יום שני, 27 בינואר 2014

משחקים רדופים-פוקימון- הסילבר האבוד :) תורגם על ידי..

שלום!

היום פרק שני!
המשחק של לוסט סילבר!


אחמ..

אגב התרגום לא מדוייק כל כך, עשיתי אותו שאני ממהר..

אזהרה: התוכן שמוצג פה יכול לשנות איך שאתם חושבים על המשחק,אז, אם אתם רוצים תלחצו על פרטים נוספים :)






אז הקריפפסטה:

שלום, אני הייתי סטודנט באקדמיה,
מאוד התלהבתי משחרורו של הסול סילבר/גולד/

נעלתי את עצמי מתקשורת,
כאילו, ניתקתי את האינטרנט.

אחרי כמה שעות החזרתי,
הייתי עני מאוד ולכן לא הייתי מרשה לעצמי לקנות סול סילבר או גולד.

אחרי שסיימתי את האקדמיה,
קניתי את סול סילבר.

היה כתוב שזה יגיע בעוד שבוע..
בזמן הזה החלטתי שאני ישחק בקריסטל פוקימון שלי בגיימבוי קאלר.

אחרי כמה זמן, נזכרתי שאמא שלי זרקה אותו,
אחרי שגילתה שקניתי אותו בכל החסכונות שלי..

והיא גם זרקה לי את הסילבר,
נשאר לי רק הגיימבוי קאלר...,
אז הלכתי לגיימסטופ וקניתי לי פוקימון סילבר משומש..
היחיד שנשאר לגיימבוי קאלר...

הלכתי הביתה והתחלתי לשחק במשחק הנוסטלגי,
אבל קרו הרבה דברים מוזרים, רוב הסיכויים שבגלל זה אתה קורא
את מה שאני כותב עכשיו..

לוגו גיימפריק התחיל נורמלי,
אבל אז הוא קפא, פשוט קפא!
חשבתי שזה שגיאה או משהו, אז עשיתי ריסטרט..

אותו דבר קרה..
לחצתי על מלא מקשים, בסופו של דבר,
הלוגו נעלם והיה מסך שחור ל5 שניות...

במקום לשגר אותי למקום הרגיל, התפריט,
זה שיגר אותי ישר אל השמירות, והייתה שמירה,
מוזר..., כי גיימסטופ עושים לזה ריסט תמיד..

אבל, אני לא מתלונן כמובן,
לחצתי על "המשך".

בדקתי מה הבחור שהשמירה הייתה שלו
השיג..

השם של המאמן היה: "..."

בדקתי את הפרטים הרגילים,
הוא שיחק 999 שעות במשחק!
והיה לו 9999.9 פוקדולר. (הכסף של פוקימון).

וכל ה251 פוקימונים  על הפוקידע..
עם כל 16 התגים!

חשבתי לעצמי שהוא שחקן פוקימון 
פשוט מטורף..

בדקתי את הפוקימונים שלו,
היו לו 5 פוקימונים לא ידועים ופוקימון אחד
שקוראים לו: "מהר".

חשבתי שזאת בדיחה...

כל הפוקימונים היו רמה 5..
הפוקימונים הלא ידועים יצרו את המילה: "תעזוב".

בדקתי את הפוקימון הידוע,
הוא היה בסך הכל רמה 5..., 
אם חיים 1..
ושני התקפות: "ליר" ו"פלאש" (נראה לי)..

לא היה לי ברור למה הוא קרא לפוקימון: "מהר"..
אבל התעלמתי.

למרות שיש לי המון מקום בגיימבוי, בכלל הפוקימונים לא עשו קולות,
רק דממה.

יש מספיק פוקימונים, סגרתי אותו,
עשיתי ספאון במשהו שנראה כמו מגדל..
הדבר הכי מוזר, שלא היו NPC, או בכלל משהו,
לא הייתה מוזיקה, ועוד יותר מוזר שהמאמן לא זז בכלל..

לא היה כלום!,
זה לא היה דומה למגדל!
לא הצלחתי לצאת מהחדר!

בסוף, הצלחתי למצוא סולם, שהיה מאחורי..
המסך הפך להיות שחור, והמוזיקה התחילה לנגן,
הייתה לשנייה צמרמורת..
המוזיקה הייתה דומה למוזיקה של הרדיו,
בדקתי את הפריטים של המאמן ולא היה רדיו..

בסוף הבנתי שזה לא היה חדר מעבר,
החדר היה חשוך, והייתי צריך "פלאש".
לפני שטיפלתי בעניין הזה, נכנסתי לתיק כדי לשנות למוזיקה,
אבל לא היה שום דבר!, לא רדיו, לא כלום!, רק מפה...

אני זוכר שלפוקימון הידוע היה "פלאש",
אז יצאתי מהתיק ובאתי להשתמש ב"פלאש".
השתמשתי ב"פלאש" לא ראיתי כלום,

בסוף הייתה הודעה שהיה כתוב בה: "מהר השתמש ב"פלאש".
או משהו כזה...
בכללי אחרי כמה זמן התחרטתי, החדר היה אדום ממש כמו דם,
אם נתיב אפור לכיוון הדרום.

והסולם היה בכלל למעלה, ולא למטה..

לא הייתה ברירה, הלכתי בנתיב, וכל 20 צעדים המסך הפך להיות שחור..
עד שלבסוף הגעתי לסוף, היה שלט שאמר "לחזור מיד!"

לפתע התבקשתי לענות כן או לא..
לא הבנתי מה השאלה, אז לחצתי על כן.., עדיין מבולבל.

פתאום, מסך שחור, בכללי שמעתי סאונד של עלייה בסולם,
המוזיקה מהרדיו הפסיקה,ותוך כמה שניות הוא החליף את המוזיקה.

הייתי בחדר חשוך אחר, עצרתי את נשמתי והשתמשתי בפלאש,
פתאום הוא אמר ש"מהר" התעלף, למרות שאני זוכר שלא היה בכלל 
אפקט של רעל עליו,
וברור שאני לא בתוך קרב..

בדקתי את הפוקימון במהירות,
פתאום הוא לא היה בפוקימונים שלי!
במקום, הפוקימונים הלא ידועים התחלפו במקום לרמה 5 ל10..
שוב קראתי את האותיות שהם עשו,
היה כתוב משהו: הוא מת.

ככה או ככה, לאחר כמה זמן היה שינוי מפחיד,
האור נדלק, והייתי בחדר ברוחב 2x2!
בחוץ היו קברות כמו בלבנדר טאון, בפוקימון אדום וכחול.

הסתובבתי בחדר, ושום דבר לא קרה.

הגעתי למסקנה שהמשחק פרוץ, ומי המפגר שמכר אותו לגיימסטופ.
בכל זאת בגלל הסקרנות המשכתי לשחק..

שוב בדקתי את הפרופיל של המאמן "...",
רק כדי לגלות שהידיים שלו נעלמו,
הוא גם היה פחות שמח, אלא יותר עצוב..
וגם ריק בצורה שאי אפשר לתאר..

מסיבה מוזרה זה כתב שיש לו 25 תגים, משהו שלא אפשרי.

אחרי כמה דקות שלא עשיתי כלום, ללא מטרה,
הדמות שלי הסתובבה בפתאומיות!, ועשתה אנימציה של שקיעה!

לאחר הנחיתה, הייתי ללא צבע!, הדמות שלי הייתה לבנה,
כאילו שאני משחק במשחק פוקימון ללא צבע שאני משחק בגיימבוי קאלר שלי..

בדקתי את הפרופיל שוב, הפעם הוא איבד את הרגליים,
וגם דמעות מדממות מעיניו.
וזה גם אומר שיש לו 32 תגים,

גם בדקתי את הפוקימונים שלי,
היה לי  5 פוקימונים לא ידועים, 
כולם היו ברמה 15...
וגם היה לי צ'לבי ברמה 100..
הפוקימונים הלא ידועים יצרו את המילה: "גוסס".

בדקתי את הפרופיל של צ'לבי, 
הוא היה בוהק, מלבד שהוא היה מין חצי,
רגל אחת, עין אחת, יד אחת, וכאלה..
וגם הייתה לו מתקפה אחת, שהשם שלה קצת מטריד: "שיר ההתאבדות" (משהו כזה).

הפעם האזור שהייתי בו דמה בכלל למגדל אחר.
וגם הפעם החדר היה כולו אדום...

הלכתי צפונה משהו כמו נצח..
בסופו של דבר, פגשתי NPC של גברים ונשים,
כולם היו בשורה בצד..

הם היו לבנים, כמו רוחות, ושאני מנסה לדבר איתם לא קורה כלום!
המשכתי צפונה... פגשתי מאמן, עוד פעם לבן כמוני,
הלכתי הצידה, פתאום בלי שלחצתי נכנסתי לקרב איתו,
הוא היה לבן, אם עיניים מדממות,
והיו לי 6 פוקימונים לא ידועים!, משהו שלא אפשרי בגלל שיש לי רק את
צ'לבי..

כנראה שלמאמן אין שם בגלל שפשוט זה כתב: 
"מתחיל קרב!"..

הוצאתי את הצ'לבי שלי,
הוא הוציא פיקאצו, משהו מוזר זה שהוא היה רמה 255!

לא היו אפשרויות, רק תקיפה,
אז בחרתי בתקיפה, ובתקיפה היחידה שיש לי..
כרגיל בגלל שפיקאצו רמה גדולה יותר מצ'לבי הוא התחיל קודם.

"פיקאצו משתמש קללה!"

אני לא בטוח שפיקאצו יכול להשתמש בקללה...

"צ'לבי משתמש לשיר ההתאבדות!"

זה עושה שלוש פעמים דאמג'..

אחרי זה הקרב המשיך בלי שלחצתי,
ללא אנימציות משום מה.

"פיקאצו משתמש (לא הצלחתי לתרגם)!"

ירדו 10 חיים לצ'לבי..

"צ'לבי השתמש (לא הצלחתי לתרגם)!"

הפתיע, אין אפילו את המתקפה הזו...
לפיקאצו נשארו 150 חיים.

בסוף אחרי כמה זמן, סלבי התעלף,
אבל היה כתוב בצ'אט שהוא מת..

בסוף פיקאצו מת, וכנראה שניצחתי,
בגלל שמאמן שלי הופיע,
נכנסתי לפרופיל וגיליתי שנשאר למאמן רק ראש..
.
עשיתי ספאון בקבר, 
רק שעכשיו הוא דמה לזה מאדום..

אגב, היה 40 תגים למאמן...

יצאתי,
בדקתי את הפוקימונים, היו לי את הלא ידועים,
שהיו ברמה 20.. אגב, הם יצרו את המילה:
"לא עוד"..

בסוף, עשיתי ספאון בבית שלי,
רק שהייתי רוח..
אני התעופפתי למדרגות למטה,
מפחד מה יהיה שם,

להפתעתי לא היה כלום, ניסיתי להפעיל את המחשב ואת הכל,
כלום לא פעל,

ניסיתי את הדלת,
הדלת לא עבדה,

אלא שעברתי דרך הקיר,
הלכתי המון, ובסוף מצאתי מישהו,
 אני...

ניסיתי לדבר איתו, ומה שהוא אמר:

"ביי לעולמים"

ואז היה כתוב: "משתמש בסיוט".

עשיתי ספאון בחזרה לקבר, 
ולא יכולתי לעשות כלום,

לפתע הדמות הסתובבה,
והיה כתוב:

R.I.P (זכרונו לברכה)..

נכנסתי לפרופיל של המאמן,
היה כתוב שיש לו 0 תגים,
וכל הפוקימונים הוחלפו בגולגלות..


בדקתי את הפוקימונים,
היה לי את הלא ידועים,
שהיו ברמה 25,

שיצרו את המילה:

"אני מת"...

אוקיי אז זה היה הכל!

השקעתי בתרגום 3 שעות!


אז...

ביי :)

-DANIEL-












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה