יום שישי, 31 בינואר 2014

משחקים רדופים-מריו מת 64 (קריפפסטה על מריו 64)

!שלום

אחרי קצת זמן, החלטתי לעשות פרק 4,
חרשתי את האינטרנט ומצאתי קריפפסטה שנקראת:
"מריו 64 מת" והכוונה למריו 1964 נראה לי.

אזהרה: הקריפפסטה עלולה לשנות את מה שאתם חושבים על המשחק הזה, אם אתם רוצים

להמשיך לאהוב את המשחק, אל תלחצו על פרטים נוספים!




אגב התרגום לא יצא מדוייק כי עשיתי אותו שאני ממהר,
הקריפפסטה:

מריו 64, הוא משחק וידיאו, שאני לא אוהב, החברים שלי מספרים
כמה הוא טוב, אבל אני לא מוכן להפעיל אותו,
אני לא אוהב איך שהוא נראה.

אבל אני אוהב משחקים מפחידים,
כמו אמנזיה, ועוד, גם בגיל צעיר הייתי
צופה בסרטים מפחידים ומוזרים, וסטיתי מדברים טובים ובהירים,

גם בבית ספר, הייתי מצייר אנשים שנקרעו לגזרים, זומבים אוכלי מוח,
המורות תמיד הוציאו אותי,
אבל זה לא הפריע לי, 
המשכתי, כנראה הפכתי להיות משוגע קצת...
ואבא שלי נאלץ לקחת אותי ליועצת, שמה חזרתי להיות נורמלי,
לא ראיתי סרטים מפחידים ולא ציירתי דברים, היו לי הרבה חברים חדשים והרבה זמנים טובים..

בסביבות גיל ה15, החברים שלי התחילו לדבר על משחק שנקרא: סופר מריו 64,
שאלתי אותם מה זה, הם אמרו שזה משחק מהפכני, ושאני צריך לשחק בו,
אמרתי שאני לא מעוניין, אבל הם המשיכו להציק, בסוף הסכמתי.

הלכתי לחבר שלי וביקשתי עותק, הוא נתן לי עותק ישן יחסית,
ואמר לי שאני יכול לשחק כמה שבאלי, אבל להחזיר לי אחרי שבוע.

הלכתי הביתה,
וחברתי את המשחק,
המשחק התחיל נורמלי, לפחות ככה חשבתי,
עד שהלוגו הופיע, ואמר:
"זה אני..." ואז היה רעש חזק שנמשך ל2 שניות, 
אבל היו לי צלצולים באוזניים למשך הרבה זמן,

הראש של מריו הופיע, והביט בי ישירות,
החברים אמרו שאני יכול לעשות משהו אם הראש בתפריט הראשי,
לחצתי על הכפתור בפנים של מריו, לא קרה כלום, עוד פעם, לא קרה כלום, עוד פעם ו..
זה נעלם.

הראש נעלם, חשבתי שזה הגיוני,
אז הרגשתי בסדר, הייתה שמירה שנקראת: "מריו המת",
רציתי שמירה חזקה, אבל היה רעש, וזה הכריח אותי לשחק בשמירה: "מריו המת".

בחרתי את השמירה, הייתי בטירה של הנסיכה,
אבל לא היה כלום! לא אור ולא כלום!, רק דלת 1..
הדלת הייתה בחלק העליון של המדרגות, הלכתי לשם,
כנראה שהיה שם מישהו, כי כל פעם שהלכתי סנטימטר שמעו יותר חזק "צחוק של מישהו".

הגעתי לדלת, נכנסתי,
טקסט הופיע: "זו אשמתך", וזה חסם אותי מלהיכנס,
א-ז הלכתי לאחור, והדלת נעלמה..

המדרגות הלוליינות עשו מן תמונות שציירתי שהייתי קטן, אבל מפורט יותר,
טקסט הופיע: "הוא מת בגללך..".

לאחר מכן, הוא הכריח אותי להיכנס,
נכנסתי, הדלת נעלמה שוב, והיו תמונות של חברים שלי,
טקסט הופיע: "בחר אחד".

הייתי ממש מפוחד!, והיה קשה להפחיד אותי,
נכנסתי לחבר שנתן לי את המשחק, הופיע סכין,
ורצחה את התמונה..
טקסט הופיע: "אתה מת"...

לאחר מכן המשחק התכבה,
למחרת צלצלתי אל חבר, ואמרו לי שהוא מת..

אולי זה היה צירוף מקרים או שלא,
אבל המשחק היה ממש מפחיד..
זרקתי אותו לפח..

הסוף..


למי שלא הבין, זה שמשחק, 
בחר את הילד שנתן לו את המשחק,
והסכין רצחה את התמונה, האם בגלל הסכין הילד מת?
האם זה משחק רדוף?

לעולם לא נדע...


-DANIEL-




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה