יום חמישי, 6 בפברואר 2014

משחקים רדופים: מיינקראפט-הירובריין

שלום לכולם!


היום אני רוצה לתרגם קריפפסטה,
אחת המפורסמות ביותר בעולם, אז כן..

אזהרה: הקריפפסטה יכולה לשנות לכם את מה שאתם חושבים על המשחק,

אם אתם לא רוצים, אל תלחצו על פרטים נוספים!



אמיצים!
אז לקריפפסטה:

טוב, אז אני פתחתי עולם חדש במיינקראפט,
סורביבל רגיל,
הכל היה רגיל עד שפשוט ראיתי משהו בערפל (המחשב שלי חלש, אז אני משחק אם ערפל),
בהתחלה חשבתי שזה פרה, אז רדפתי אחריו,
אבל אז גיליתי שזה סטיב אם עיניים ריקות, לבנות..

צילמתי תמונות, שלחתי לנוטץ, 

הוא אמר:

כן, הוא היה קיים, אבל הוא כבר לא איתנו..

אחרי זה פשוט היה לי פירמידות!, שלטים מוזרים!, ומלא דברים,

אחרי שפרסמתי את התמונה כבר הוא לא עשה כלום..


-הסוף-..

התיאוריה שלי:

הירבוריין הוא אח של נוטץ,
הוא כנראה מת,
אז כנראה הוא הוסיף אותו למשחק,
אבל הוא הוסר בגלל טרולים,

עכשיו,
בכל גרסה כתוב שהירובריין נמחק,
הכוונה לשחקן הירובריין,
לא להירובריין עצמו..

אז כן..

זה הכל :)

מקווה שנהנתם..

-DANIEL-

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה